رهامرهام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

نی نی من وباباش(اقا رهام نازنازی)

اطلاع دادن وجودت به همه

1390/5/12 10:58
نویسنده : سولماز
362 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

امروز ۱۱/۱۲/۹۰

من وبابات باهم رفتیم پیش دکتر سمیعی تو بیمارستان لاله واسه اینکه مطمئن بشیم تو وجود داری وارد مطب که شدیم برگه سونوگرافی رو نشون خ دکتر دادیم واون هم گفت بله درسته شما باردارید من گفتم نیازی نیست که بخوام آزمایش بدم ؟ گفت نه نیازی نیست تاریخ زایمان هم مشخص کرد

niniweblog.com

و گفت از امروز فقط قرص فولیک اسید بخور وسرخود هم اصلا"قرص نخور وما هم اومدیم بیرون و بابات گفت که خانمی مبارکه و منهم که دلم گرفته بود گفتم که فعلا"به کسی نگو تا ببینیم چی میشه؟اما بابات قبول نکردو گفت من بابا شدم

niniweblog.com

پس همه باید بدونن وشب که داشتیم می اومدیم یک قوطی شیرینی خرید و بردیم خونهو مامانيناگفتن شیرینی به چه مناسبت؟ من گفتم همین طوری که رشید گفت دارم بابا میشم و سولماز بارادره ومامان ام البنین گفت چی بارداره؟ کلی هول شده بود طفلکی و اشک تو چشماش جمع شده بود

niniweblog.com

وهمه تبریک گفتند وجود تو رو به ما بعد که کم کم همه فهمیده بودن (بهاره-عمه ننه فاطی و بقیه)همه زنگ زدن وکلی تبریک گفتن.اما م هنوز باورم نمیشد. 

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)