رهامرهام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

نی نی من وباباش(اقا رهام نازنازی)

از شیرگرفتن شیرمردم رهام

1392/9/12 17:18
نویسنده : سولماز
303 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم خیلی دلم گرفته اخه بعد از مهمونی خاله یاسی یه تصمیم جدی تری گرفتم تا شیر ظهرتو واز صیح بعداز خواب تا شب قبل از خوابتو بگیرم

بله از روز شنبه٩ اذر ٩٢ من بعد از بیدار شدنت از خواب تا شب بهت شیر ندادم و تو همش فغان میکردی الهییییی بمیرمممممممممممم ظهر واسه اولین بار بدون میمی خوابیدی خیلی واسه یه مادر غم انگیز الهی زودتر این پروسه تدریجی از شیر گرفتن تموم بشه و تو هم کنار بیایی همش دعا میکنم ولی تا جایی که میتونم میبرمت بیرون روز شنبه کلاس مادروکودک یابه قول خودت پاپاپا رفتیم دوشنبه هم بردمت کانون پرورشی فکری که تو کلی دسته گل به اب دادی و پی پی کردی من بیچاره با یه بدبختی از خ وزرا تا مینی سیتی اوردمت تو هر ماشینی سوار شدیم از بوی بد همه شیشه هارو میدادن پایینخوشمزه

الهی فدات بشم فقط دعا میکنم این پروسه از شیر گرفتن با موفقیت تموک بشهاوهبغل

بدون خیلی دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)