رهامرهام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

نی نی من وباباش(اقا رهام نازنازی)

دل نوشته های من وبابات

1390/5/25 10:38
نویسنده : سولماز
343 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچیک زندگیمون

امروز ١٠/٠٥/٩٠

الان ساعت ١٢ ظهر ومن سر کار هستم  امروز روز اول ماه رمضونه از  صبح کلی تو شکم من بازی کردی و لگد زدی فقط نمیدونم چرا چند شبه که وقتی بابات شب موقع خواب باهات شروع به حرف زدن میکنه تو واسش تکون نمیخوریو دل بابایی رو میشکنی

niniweblog.com

هرلگدی که میزنی توجه من رو به سوی تو جلب میکنه در طول روز دقایقی پیش میاد که چشمامو میبندم وبا تمام وجود به تو فکر میکنم.ازهمین الان حس میکنم که عمیقا" به تو وصل هستم (نظر بابایت هم همینه)

niniweblog.com

 niniweblog.com

فردا وارد هفته ٢٨ میشی شکم من هرروز بزرگ تر میشه ودیدن بدنم در مقابل آینه واسم دلپذیر.بابات با خوشحالی تمام من رو نگاه میکنه ووقتی سرش رو میذاره رو شکمم با تمام وجود حست میکنه واین باعث میشه از زن بودنم لذت ببرم .

بابات آدم فوق العاده ایه وتو رو عاشقانه دوست داره و مطمئن باش که وقتی بیای باهاش ١دنیا حال میکنی و میتونید دوستای خوبی واسه هم باشید.

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)