رهامرهام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

نی نی من وباباش(اقا رهام نازنازی)

بوستان بهشت مادران

1393/3/27 23:40
نویسنده : سولماز
541 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم امروز از خواب بیدار شدم دیدم خاله حدیث پیغام داده که میخواهیم بریم بوستا بهشت مادران توهم جور کن بیا گفت چیزی هم برای غذا بردار فقط زود بیا خلاصه ما رفتیم و کلی به هممنو خوش گذشت  اینهم شرح تصویری:

راستی یادتم رفت بگم این توپی که تو دستته اونجا هی گیر دادی که بخر و من خریدم و بعد تو گفتی که توپ هندونه ای میخوای و مابردیم خانمه قبول نکردو من هم از ناراحتیم توپو گذاشتم و اومدم و در نهایت تو هی رفتی جلوی دکه با مشکات جون گفتین توپمونو میخوواییم و علاوه بر توپ نفری یه  بستنی هم گرفتین و من خیلی خوشحالم که برای گرفتن حقت پشتکار داری و از مشکات جونم برای همکاریش ممنونمممم.

الهی فدای همه شیطنتات بشم.

پسندها (3)

نظرات (0)